پرداخت آنلاین قبض موبایل
خرید آنلاین شارژ پرداخت قبوض
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
پرداخت آنلاین قبض موبایل

درست زمانی‌ که میخوای بخوابی ، کل اثاثیه خونه قلنجشون می‌شکنه که حس کنی‌ کسی‌ تو خونه است ! ديگه نه ميخوام ببينمت نه ازت خوشم مياد بيشور الاغ عوضي ديگه اس هم نده!! نمونه اي از حرفهاي جديد تام و جري!! پرداخت قبض موبایل همیشه احوال رفیقتو هر 39روز ،حتما یکبار بپرس که اگه مرده بود به چهلمش برسی! اس هاي مامانم به من چقد من بد بختم!! فک فاميله داريم!!

پرداخت قبض موبایل

وقتي دوستت دارم که فک کني من آخرين دختر دنيام ، وقتي دوست دارم که واقعا دوستم داشته باشي ، وقتي دوست دارم که راست بگي ، وقتي که ميبوسيم واقعا حس کني که باهام خوبي!! از امسال تا هر سال دوستت دارم سال نو مبارک!! قبض موبایل سلام من دارم میرم سه شنبه میرم شاید دیگه هیچ وخت هم دیگه رو نبینیم منو فراموش نکن . . . . از طرف سال 90 سال نو پیشاپیش مبارک

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

نصف شبی اینترنتم قطع شد، زنگ زدم پشتیبانی، میگم سلام، پشتیبانی؟ په نه په پشتیبانی نیروهای مسلحه، آدرس بده برات نیروی کمکی بفرستم. پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور بابام واسه تولدم پرشين کت خريد آخر هفته که خونه ام ميبرمش بيرون. يه روز 7 رفتم 11 شب اومدم!! رسيدم خونه ديدم مامان جواب سلاممو نداد گفتم چي!! گفت من که زايدمتو نميبري بيرون!! اون گربرو که زن بابات زايدرو ميبري!!

پرداخت آنلاین قبض موبایل

روي نيمکت نشستم روزنامه ميخونم اومده ميگه:روزنامه ميخوني؟؟ ميگم: پ نه پ سبزي خريدم نميدونم کدوم صفحه گذاشتم!! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور سر مراسم عقد عاقد از عروس ميپرنه:عروس خانم ايا وکيلم؟عروس ميگه پ نه پ مجرمي!! اطلاعیه شماره ۱ نوروزی : هر کس عیدی من را قبل از تحویل سال بدهد از ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی برخوردار میشود ! هر ۵ هزار تومان ۱ امتیاز !

پرداخت قبض موبایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: